تعمیر

تعمیر کولر گازی گوهردشت ✔️ سرویس اسپلیت {فوری}

خدمات کولر گازی در گوهردشت

ارائه انواع خدمات سرویس، تعمیر و رفع خطاهای کولر گازی و اسپپلیت با تضمین کیفیت و کمترین قیمت در گوهردشت

بهترین مرکز تخصصی خدمات
تعمیر کولر گازی در گوهردشت

کرج اسپلیت

خدمات با کیفیت بالا

کرج اسپلیت

تکنسین های حرفه ای

کولر گازی شما از هر برندی که باشد؛ در هر کجای گوهردشت که باشید، برای رفع مشکل آن و سرویس دوره ای، یا نصب و جابجایی کافی است همین الان با ما تماس بگیرید.

09361905981

انجام تعمیرات کولر گازی در کرج
سرویس تخصصی اسپلیت در کرج
تعمیرکار کولر گازی در کرج
ارائه خدمات تعمیر کرج
کار های انجام شده
1
رضایت مشتریان
1 %
سابقه کار
1 سال
اعضای تیم
1 نفر

تعمیر کولر گازی در گوهردشت

تعمیر تخصصی کولرگازی و اسپلیت در گوهردشت توسط تعمیرکار کولر گازی دوره دیده و حرفه ای. در هر کجا که هستید با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی حتما باید توسط تعمیرکار دوره دیده و با تجربه صورت گیرد. برای تعمیر کولر گازی در گوهردشت، کافی است با ما تماس بگیرید تا بهترین تعمیرکار کولر گازی گوهردشت را در کمترین زمان به محل شما اعزام کنیم.

چرا باید از خدمات تعمیر اسپلیت در گوهردشت استفاده کنید؟

استفاده از سایت تعمیر کولر گازی گوهردشت، مزایای زیادی دارد؛ که در ادامه به بررسی بعضی از آنها، برای شما پرداخته‌ایم.

قیمت مناسب

در سایت ما، می‌توانید با کمترین قیمت، از بهترین کیفیت تعمیرات توسط متخصصان ما بهره‌مند شوید.

ضمانت کیفیت خدمات تعمیر

در مرکز تعمیرات کولر گازی گوهردشت، ما بهترین کیفیت و خدمات را به شما ارائه می‌دهیم.

ارائه خدمات شبانه روزی

ما 24 ساعته به صورت شبانه روزی در گوهردشت، آماده‌ی ارائه انواع خدمات تعمیر، به شما عزیزان هستیم.

تعمیر کولر گازی در استان البرز

ارائه خدمات حرفه‌ای سرویس دوره‌ای و تعمیر کولرگازی در گوهردشت

تعمیر کولر گازی و اسپلیت

نصب حرفه ای

تعمیر کار کولر گازی در کرج

تعمیر و سرویس دوره‌ای

تعمیرات کولر گازی و اسپیلت

شارژ گاز دستگاه

راه های ارتباطی

برای برقراری تماس با سایت ما، و دریافت خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای، نصب و شارژ انواع کولر گازی همین الان با شماره 09361905981 تماس بگیرید.

آیا تعمیرکار کولر گازی با هماهنگی قبلی به منزل ما مراجعه میکند؟

بله، قطعا بعد از اینکه سفارش شما ثبت شد، قبل از اعزام سرویسکار با شما تماس گرفته می‌شود، و هز زمان که برای شما مناسب تر باشد تکنسین در محل شما حضور می‌یابد.

هزینه تعمیر کولر گازی در گوهردشت چقدر است؟

هزینه کار بستگی به خدماتی دارد که روی کولر گازی شما انجام میشود اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تعرفه تمامی هزینه ها مشخص شده است و ثابت است و قابل پیگیری و رسیدگی می باشد.

سرویس کولر گازی شامل چه مواردی می باشد؟

عموما اسپلیت بعد از مدتی که کار می‌کند به دلایل مختلف ممکن است دچار اختلال شود. بعنوان مثال: باد سرد نزند، بدنه دستگاه یخ بزند و غیره، که در این موارد نیاز به سرویس شدن دارد. و باید سرویسکار کولر گازی در محل شما حضور یابد و مشکل دستگاه شما را برطرف کند.

سوالات و مشکلات متداول تعمیر کولر گازی

کولر گازی ها عمدتا در فصل تابستان نقش مهمی در خنک سازی محیط اطراف ما دارند. فرض کنید در اواسط تابستان سیستم کولر گازی شما و یا حتی قطعات دچار مشکل شده و از کار بیوفتد و شما کل تابستان مجبور به استفاده از سیستم های خنک کننده ضعیفی مانند پنکه و غیره شوید. حتی تصور این فاجعه کلافه کننده است.

پس ما و تیم تخصصی تعمیرکار کولر های گازی اینجا هستیم تا شما عزیزان در هر موقع از سال که به مشکل برخوردید، مارا به یاد آورده و به ما مراجعه کنید.

اسپلیت ها و کولر گازی ها از جمله وسایل های برقی گران قیمت هستند که لازم است مراقبت زیادی در قبال آنها انجام گیرد تا این دستگاه های قدرتمند، بی وقفه در دو حالت سرمایشی و گرمایشی آماده به خدمت باشند.

نکته ی شایان ذکر این است که اگر کولر گازی شما دارای حالت تکی سرما است میبایست قبل از آغاز فصل گرما آن را سرویس کنید تا در آن ماه ها دچار مشکل و نقص نشود.

و اگر دستگاه شما دارای سیستم دو حالته یعنی هم گرمایشی و هم سرمایشی است باید قبل از شروع فصل سرما گاز آن را شارژ کرده و دستگاه خود را سرویس کنید.

در نتیجه باید بعد از خرید کولر گازی خود یک کمپانی و یا یک تعمیرکار حرفه ای را برای تعمیر، شارژ گاز و سرویس دستگاه انتخاب کنید. زیرا عملکرد و نحوه کار هر سرویسکار متفاوت است به همین دلیل بهتر است فقط از یک تعمیرکار در این زمینه استفاده کنی که ما در همین راستا در خدمت شما عزیزان هستیم.

تعمیر کولر های گازی

همانطور که پیش تر در باره اهمیت سرویسکاری و تعمیر صحبت نمودیم، در این بخش به قطعاتی که خرابی آنها در همه مدل های کولر گازی رایج است می پردازیم؛

در کولر گازی قطعه ای به نام ترموستات است که اغلب دچار عیب می شود و در نتیجه باعث کند شدن روند خنک سازی یا خاموش شدن دستگاه به صورت ناگهانی می شود.

1- قطعه دیگری به نام ترمیستور در دستگاه وجود دارد که وظیفه آن تست دما و یا همان سنسور دما است که در صورت بروز مشکل برای این قطعه، دستگاه دیگر قادر به تشخیص دمای محیط برای ایجاد سرما و یا گرما نمی باشد.

2- کمپرسور یک موتور در راستای فرایند تبرید و خنک سازی هوا برای استخراج هوای خنک است و کاملا مشهود است که با خرابی این قطعه دستگاه کاملا ازکار می افتند.

3- اواپراتور یا فضای خنک سازی در جهت تبدیل مایع ایجاد شده در تراکم بالای کمپرسور به گاز و خروج آن استفاده میشود که نقش اصلی را در کولر های گازی ایفا می کند.

4- فیلتراسیون هوا نقش موثری در پاکیزگی محیط و منع باکتری ها به داخل دستگاه می شود.

5- فن دستگاه و قسمت موتور.

6- کولر های گازی دارای برد های الکتریکی می باشد که برق مورد نیاز دستگاه را تامین میکند.

تعمیرات کولر گازی در گوهردشت

فیلتر هوای درون دستگاه کثیف می شود. در صورت سرویس نکردن به موقع دستگاه و به تعبیق انداختن این امر، فیلتر هوای کار گذاشته شده در دستگاه که وظیفه فیلتراسیون در برابر باکتری و گرد و خاک و ایجاد هوای مطلوب را دارد، دچار گرد و غبار و کثیفی شده و بعد از مدتی بلا استفاده شده و باعث ورود هوای کثیف به داخل دستگاه می شود و طول عمر دستگاه را کوتاه میکند.

پس بهتر است هر چند وقت یک بار همراه با سرویس دستگاه خود به وسیله سرویسکاران سایت ما، این فیلتر را نیز تعویض نمایید. 

از مشکلات رایجی که برای کولر گازی ها رخ می دهد، تولید باد گرم است. همان طور که قبلا راجع به فرایند خنک سازی در کولر گازی و اسپلیت ها صحبت کردیم، این یک فرایند شیمیایی در کمپرسور و بعد در اواپراتور است و این فرایند یک قسمت اصلی به نام گاز مبرد است که در صورت کم بودن و صفر بودن این گاز، فرایند خنک سازی صورت نمیگیرد و در نهایت باد گرم از دستگاه ساتع می شود. 

پس برای حل این مشکل باید هر چند وقت یک بار گاز دستگاه توسط تعمیرکار شارژ شود. 

کولر گازی یا اسپلیت وسیله ای مصرفی نیست و قرار است سالها از آن استفاده کنید.

با توجه به چند برابر شدن قیمت آن در دو سال اخیر، اهیمت تعمیر و سرویس کولر گازی در گوهردشت چند برابر شده است.

دقت داشته باشید که تعمیرکولرگازی یا اسپلیت امری کاملا تخصصی است و حتما باید توسط تعمیرکار خبره و با تجربه صورت گیرد.

پس حتما در زمان تعمیر کولر گازی خود وسواس به خرج دهید و از سرویسکار با تجربه و دارای دانش کافی استفاده کنید.

هیچ وقت به تعمیرکارانی که تجربه کافی نداره تنها به دلیل اینکه کمی هزینه پایین تری میگیرند اعتماد نکنید زیرا ممکن است خسارتی که به دستگاه شما وارد میکند خیلی زیاد باشد.

 

فنی که در یونیت خارجی قرار دارد وظیفه انتقال گرمای درون محیط به بیرون و جایگزینی آن با هوای تازه به سمت دستگاه در جهت خنک سازی است. 

پس اگر فن دستگاه شما دچار مشکل شود و به درستی وظیفه  خود را انجام ندهد، کمپرسور داخل فن به شدت گرم شده و دیگر سیکل تعریف شده را به درستی انجام نمیدهد. 

پس هر چند وقت یک بار باید فن و عملکرد آن توسط سرویسکار چک شده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

فن بیرونی کولر گازی-تعمیر کولر گازی

برد الکتریکی یا برد فرمانی، نقش مهمی در سیستم فرمان کولر گازی شما دارد و در صورت بروز مشکل برای این برد، خاموش شدن ناگهانی کولر گازی، برنامه ریزی اشتباه سیستم، فرمان پذیر نبودن پنل داخلی و غیره برای دستگاه شما حتمی است. 

پیشنهاد ما به شما این است که برد الکتریکی و جریان های برق و ترمینال های برق را، هر چند وقت به وسیله تعمیرکار معتبر مورد سرویس قرار دهید تا به دیگر وسایل برقی شما آسیب نرساند. 

اگر کولر گازی یا اسپلیت شما دچار مشکل شده است با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان تعمیرکار با تجربه و مهارت را به محل شما اعزام کنیم.
خدمات ما شامل:

  • تعمیر برد کولر گازی
  • تعمیر کمپرسور کولر گازی
  • تعویض کمپروسور کولر گازی
  • تعمیر و یا تعویض موتور فن کولرگازی
  • و غیره می باشد.
در تعمیر کولر گازی گوهردشت، استفاده از قطعات اصلی و سرویسکار متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود. پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود رابه دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.

یکی از مشکلاتی  که بیشتر خریداران کولر گازی با آن درگیرند، نشت آب از یونیت داخلی دستگاه است که به محل نصب دستگاه آسیب میزند.

و برای حل این مشکل باید راه آب خروجی از یونیت داخلی به خارجی را چک کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد. 

دلایل زیادی در خاموش شدن دستگاه شما نقش دارد مانند، مشکل در ترموستات دستگاه، کثیف بودن فیلتر های پاکسازی هوا.

در این صورت بهتر است حتما توسط سرویسکار کولرگازی ، ترموستات را چک کرده و فیلتر ها را تعویض کنید، زیرا در دراز مدت به کولر گازی شما آسیب جدی وارد می کند. 

در ابتدا می بایست از باز بودن دریچه های کولر اطمینان حاصل کنید زیرا با بسته بودن حتی یکی از انها عملکرد ضعیف شده و راندمان پایین می آید.

مشکل دیگر در خنک کننده یا کمپرسور شماست که امکان نشتی دارد و به دلیل تعویض نشدن دچار فرسایش شده و فرایند را به خوبی انجام نمیدهد. 

و در آخر ممکن است مشکل از کولر گازی شما نبوده باشد و شما فقط به دلیل راهنمایی اشتباهی که از فروشنده گرفته اید، ظرفیت کولر گازی را نسنجیده و ان را با فضای نصب دستگاه تطبیق نداده اید و کولر گازی شما با بزرگ بودن محیط سازگاز نیست و عملکرد آن ضعیف می شود. 

هزینه و اجرت تعمیر کولر گازی به آیتم های مختلفی بستگی دارد؛ ابتدا لازم است تا دستگاه عیب یابی شود و منشا مشکل شناسایی شود و سپس بخشی که دچار مشکل شده است، توسط سرویسکار متخصص تعمیر گردد. در زیر برخی از تست ها و تعمیرات را ذکر کرده ایم:

  • تست سنسور Thermistor: سنسورهای کولرگازی از لحاظ کارکرد و مقاومت دارای دو مدل 103At و 204CT می باشد.
  • تست خازن یا Capacitor: خازن وسیله ای است که انرژی الکتریسیته را درخود ذخیره می کند.
  • تست موتور دمپر یا Step Motor: موتور دمپر کولرهای گازی در دو مدل پنج سیم و شش سیم می باشند.
  • تست استپ موتور پنج سیم و تست استپ موتور شش سیم
  • تست ترانسفورماتور
  • تست ولتاژ خروجی
  • تست مقاومت اهمی
  • تست موتور فن خارجی: شامل تست عملکرد الکتریکی موتورفن و تست عملکرد مکانیکی موتورفن
  • تست اورلود
  • تست سیم پیچ
  • تست شیر یک طرفه و چهارطرفه

سرویس اسپلیت و کولر گازی

خطاهاي كولرگازي با توجه به نوع آن داراي علائم متفاوتي است در زير به یک نمونه از آن اشاره مي شود:
کد خطای E2: این خطا ایراد در سنسور محیطی کولر می باشد خرابی سنسور محیطی کولر مقدار مقاومت سنسور بررسی شود.

کد خطای E3 : خطا در سنسور پایپ سنسور متصل به اواپراتور مقدار اهم سنسور پایپ چک شود.
کد خطای E4: خطا در یونیت بیرونی Yبررسی سنسور پایپ و تعویض آن
کد خطای E5: خطا ایراد در فن بلوور داخلی می باشد؛ لازم است تا مقدار اهم فن بلوور چک شود. احتمال سوختگی فن بلوور یا خرابی برد الکترونیک وجود دارد.

کد خطای E6 : مشکل در کابل های ارتباطی بین دو یونیت داخل و خارج می باشد.
کد خطای DF: یخ زدایی و یا دیفراست.
کد خطای F9: خطای سنسور محیطی می باشد؛ یعنی که سنسور محیطی دستگاه خراب شده است. لازم است تا مقدار مقاومت سنسور محیطی چک شود؛ توجه داشته باشید که فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کنید.
کد خطای F8: خطای سنسور پایپ می باشد؛ یعنی سنسور متصل به اواپراتور؛ پس مقدار اهم سنسور پایپ چک شود.
کد خطای F7: خطای دیفراست می باشد؛ یعنی خرابی دیفراست؛ پس مقدار اهم بررسی شود.

برای تعمیر کولر اسپلیت با ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان، در صورت نیاز در کمترین زمان برای تعمیر اسپلیت همراه با تعمیرکار متخصص در گوهردشت، به خدمت شما برسیم.

کدام یونیت؟ شرح سرویس مدت زمان
واحد داخلی فیلترهوا را تمیز کنید هر دو هفته یکبار
واحد داخلی فیلتر زیستی را تمیز کنید هر سه ماه یکبار
واحد داخلی فیلتر بوگیر را تعویض کنید سالی یکبار
واحد داخلی کفه تخلیه میعانات را تمیز کنید سالی یکبار
واحد داخلی مبدل گرما را کاملاً تمیز کنید سالی یکبار
واحد داخلی لوله تخلیه میعانات را تمیز کنید هر 4 ماه یکبار
واحد داخلی باتری های دستگاه کنترل از راه دور را تعویض کنید سالی یکبار
واحد خارجی مبدل گرمایی تعبیه شده درقسمت بیرونی دستگاه را تمیز کنید هر 4 ماه یکبار
واحد خارجی مبدل گرمایی تعبیه شده در قسمت داخل دستگاه را تمیز کنید سالی یکبار
واحد خارجی قطعات برقی را با هوا تمیز کنید سالی یکبار
واحد خارجی بررسی و تأیید کنید که کلیه قطعات برقی محکم بسته شده اند سالی یکبار
واحد خارجی فن را تمیز کنید سالی یکبار
واحد خارجی بررسی و تأیید کنید که کلیه قطعات فن محکم بسته شده اند سالی یکبار
واحد خارجی کفه تخلیه میعانات را تمیز کنید

سالی یکبار

تعمیرکار کولر گازی ، سرویسکار کولر گازی

تعمیر کولر اسپلیت گازی در گوهردشت

در صورتی که به تازگی کولر گازی خریده اید و قصد تعمیر آن را دارید، یا قصد جابجایی کولر گازی خود را دارید حتما با ما در تماس باشید.

گوهردشت یا رجایی‌شهر محله‌ای در شمال شهر کرج است. گوهردشت دارای یک خیابان اصلی است که از سه‌راه گوهردشت (پل گوهردشت) تا بلوار مؤذن ادامه دارد و خیابان آزادی نام‌گذاری شده است. این خیابان بعد از فلکهٔ اول به صورت یک‌طرفه ادامه می‌یابد. خیابان اصلی گوهردشت خود چهارده خیابان فرعی دارد. منبع: ویکیپدیا، ایرانیجو بلوار رستاخیز (جمهوری اسلامی)، بلوار ملک‌شاه (استقلال)، بلوار انقلاب، بلوار اشتراکی (مصطفی خمینی)، بلوار مؤذن و بلوار ملاصدرا از مناطق گوهردشت محسوب می‌شوند. همچنین قدیمی‌ترین محله گوهردشت محله اوقافیها که از میدان طالقانی شروع شده و تا فلکه اول گوهردشت را شامل می‌شود از شرق به خیابان اول آزادی و از غرب به بلوار شهرداری و بلوار انقلاب منتهی می‌گردد.

  • دانشگاه آزاد اسلامی کرج
  • مسجد جامع گوهردشت
  • موسسه قرآنی علیین
  • پردیس کرج دانشگاه هنر
  • دانشگاه پیام نور کرج
  • زندان گوهردشت
  • ساختمان نیکامال

 

تعمیر کولر گازی در گوهردشت : سرویس کولر گازی در گوهردشت

بهترین زمان تعمیر کولر گازی چه موقعی است؟
از آنجا که کولر گازی و اسپلیت یک دستگاه مصرفی است که هرسال بخصوص در فصل گرما کارایی بسیاری دارد، بهتر است هر سال قبل از شروع فصل گرما یکبار سرویس گردد. اما اگر دستگاه شما هر زمانی کد خطا نمایش داد یا در عملکرد آن اختلالی وجود داشت بهتر است برای تعمیر آن اقدام کنید.

چطور برای تعمیر و سرویس در گوهردشت هماهنگ کنیم؟
برای استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولرگازی در گوهردشت کافی است با شماره درج شده تماس بگیرید و زمان حضور سرویسکار را با توجه به شرایط خود هماهنگ کنید.

شماره تعمیر کار کولر گازی در گوهردشت
تعمیر کولر گازی و اسپلیت کاری کاملا تخصصی است و باید توسط تعمیرکار و سرویسکار حرفه‌ای و با تجربه صورت گیرد. برای تعمیر اسپلیت در گوهردشت با شماره درج شده تماس بگیرید و زمان مراجعه را مشخص کنید.

تعمیرات کولر گازی در گوهردشت

برای دریافت تمامی خدمات تعمیر انواع اسپلیت، با بهترین قیمت و کیفیت در تمامی نقاط گوهردشت و در محل شما، کافیست با شماره 09361905981 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به محل شما آمده، و مشکل کولر گازی شما را برطرف می کنند. 

سرویس کولر گازی و کولراسپلیت
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن